fbpx

Blog

Kateri pripomočki ni/so dobri za doma? Primer ”BATMAN” mize za hrbet

Ker se je v tem času povečalo povpraševanje po domačih vadbenih pripomočkih, je prav, da vam svetujem tudi na tem področju. Danes bom razkril kako ne/smiselna je miza za dekompresijo hrbtenice ali inverse table – obračalna miza.

Verjetno ste vsi že slišali ali videli nekaj podobnega. Gre za mizo, kamor vpnete svoja stopala in se obrnete z glavo navzdol. Nivo lahko prilagajate, od popolnoma visečega vampirja pa vse do ležečega položaja. 

Vsi tisti, ki ste se zelo vživeli v vlogo Batmana, vam vsekakor priporočam takšen nakup.

Prav tako vsem, ki zelo uživate v visenju z glavo navzdol. 

Vsem ostalim, ki se ne najdete v teh segmentih družbe, pa raje priporočam, da prihranite denar in poskrbite za svojo hrbtenico na bolj smiseln način.

Ideja inverterske Batman mize je preprosta: S tem, ko se obesimo za stopala, naredimo dekompresijo oziroma razteg hrbtenice v navpični smeri. Ideja, ki vsekakor pride prav tistim, ljudem, ki imajo težave s herniacijami ali pa stenozo oziroma utesnitvijo živčnih korenin. 

Veliko slabše se bodo na idejo dekompresije odzvali ljudje, ki imajo težave z nestabilnimi sklepi v hrbtenici, ki jim večinoma obešanje ne ustreza in jim poveča bolečine, ko se postavijo na noge. Njim bolj ustreza ravno obratno, večja kompresija! 

Moj nasvet je slednji: Ne kupujte dekompresijskih miz, razlog je preprost – dekompresijo lahko veliko lepše dosežete na brezplačen način. Namreč problem vseh dekompresijskih naprav, tudi tistih, ki vas še mehanično vlečejo narazen, je, da so pogosto preveč agresivne in celo preveč raztegnejo sklepe v hrbtenici in tkiva naredijo še manj stabilna. Zato je pogosto lahko učinek takih pripomočkov kratkoročno blagodejen, vendar dolgoročno neuspešen.

Torej poudarjam: Takšne mize vam lahko pomagajo in olajšajo bolečine, VENDAR lahko enak uspeh dosežete s tehnikami dekompresije, ki so opisane na naši spletni platformi in knjigi Mehanik hrbta. In te tehnike vas ne stanejo ničesar, samo malce inovativnosti in razmisleka potrebujete. 

Prav tako je precej nesmiselno, da zapravljate denar za neki mehanizem, ki deluje na zmanjševanju teže telesa na hrbtenico, saj imamo preproste načine, kako to izvesti brez pripomočkov. Na naši spletni strani in tudi v naši knjigi Mehanik hrbta imamo jasno prikazane vaje in postopke, ki vam omogočajo, da se z rokami oprete na kolena v počep ali pa se oprete na mizo oziroma klop v parku ali pa se primete za drog in naredite nežno dekompresijo. Pravzaprav je dokazano, da ne potrebujete agresivne dekompresije, dovolj je nekaj sekund in z vsemi temi postopki, ki jih lahko naredite sami si lahko še bolje prilagodite jakost dekompresije. Ko se obešate na drog, vam ni treba viseti s celo težo, dovolj je, če malce spustite težo in vam noge počivajo na tleh. 

Najprej vam svetujem, da sploh preverite, ali vam dodana kompresija – teža sploh dela težave. Kajti mnogo vrst herniacij je takšnih, da dodana teža v pokončni drži zapre disk in s tem hernijo zmanjša. Preprosto vzemite breme v obe roki in pokončno hodite ter boste videli, ali sploh potrebujete dekompresijo. 

Če vidite, da vam dekompresija ustreza, je boljše, če jo uporabljate tako, da se naslonite na mizo, kolena ali pa nekam primete nad glavo in malce obesite za 10 sekund. Visenje po več minut na nekih napravah ni nič bolj produktivno, celo manj, saj, kot rečeno, raztegnete tkiva in ste bolj dovzetni za poškodbe.

Raje dobro razmislite pred takšnimi nakupi, v teh časih je bolje investirati denar v znanje, s katerim si potem lahko pomagate sami.

Izkoristite našo kodo JAZMEHANIK in pri nakupu knjige Mehanik hrbta prejmite 5 eur popusta!

Prijavite se na naše novice in prejmite darilo, e-knjižico dr. McGilla!