Blog

Nikoli ni prepozno

Zares prijetno je delati z osebami, ki izžarevajo toplino in življenjsko energijo. Jožica se je nekaj mesecev nazaj odločila poiskati našo pomoč in nasvete po priporočilu svoje osebne zdravnice. Prišla je do nas z drugega konca Slovenije, in skupaj z mojimi nasveti stopila na pot transformacije v Mehanika svojega hrbta. V samo 3 obravnavah je Joži že v fizični kondiciji, ki bi ji jo zavidal marsikdo z mnogo manj let. Kako je potekal njen napredek?

Ker se je Joži že več let srečevala z bolečinami v hrbtu in kolenih smo morali pri programu izbora vaj upoštevati ta dva elementa, poleg tega je imela še kalcinacije v ramenih. Torej tri omejitve, ki so ji zmanjševale kakovost življenja.

Kaj smo storili najprej?

Temeljito sva se pogovorila in pregledala gibalne navade in obremenitve. Že takoj sem opazil kje so glavni vzroki za bolečine v hrbtu. Kihanje ji je vzbujalo bolečine, dolga opravila na vrtu, sedenje v avtu, tresljaji pri vožnji z avtom in pa rotacije hrbtenice. V vodi se je počutila razbremenjeno.

Kljub temu, da je bila celo življenje fizično in delovno aktivna ji njena fizična moč ni pomagala. Nasprotno, njene bolečine so imele izvor prav v pretirani uporabi hrbtnih mišič, s katerimi je vsakič znova izvajala kompresijo na sklepe in tkiva hrbtenice.

Naučila sva se, da ji ni potrebno izpuščati njenih najljubših dnevnih opravil, pač pa da še vedno lahko počne vse stvari, le spremenila sva kakovost gibanja, mehaniko in razumevanje zakaj so se ji bolečine sploh pojavile.

Joži je tako vse aktivnosti tekom dneva lahko izvajala z vedno manj bolečinami, saj se je naučila optimalne uporabe svojega telesa. Pri tem sva upoštevala še njene težave s koleni in vključila v gibanje takšne vaje, da sva kolena obremenjevala čim manj, in hkrati trenirala stabilizatorje kolenskega sklepa.

Tako sva oblikovala in dodala še program hoje, rekreacije in vaj za hrbet in celo telo. S tem sva ujela 3 muhe na en mah. Z izboljšanjem gibalne higiene in pravilno izbiro in izvedbo vaj, ki so stabilizirale in razbremenile koleno, postavile hrbet v bolj odporen položaj in razbremenile ramenski sklep sva rešila vse tri probleme. Vse nasvete je upoštevala vestno in redno.

In še pika na i ?

Vse to sva naredila zgolj v treh obravnavah, vsakič znova sva dodala nov kamenček v mozaik vedno bolj aktivnega življenja brez bolečin. S tem, ko sva odpravila napake v mehaniki gibanja in izbrala primerne individualizirane vaje, sva ne le odpravila bolečino, pač pa okrepila celo telo in izboljšala formo in počutje celote, holistično. In četudi se ji kdaj spet lahko pojavi bolečina, Joži razume in ve kaj je naredila narobe in kako jo odpraviti.

Naj res še enkrat omenim, da je dobra volja res najbolja. Marsikdo v njeni generaciji se je Joži čudil, zakaj se je tako resno lotila gibanja in razumevanja in odprave svojih bolečin, in marsikateri se raje prepušča usodi in tarna o svojih težavah.

Dokler ne spremenite svojega pristopa k reševanju problemov, sploh ne morete verjeti kaj vse lahko skupaj rešimo in odpravimo !

Začnite že danes in obiščite našo video izobraževalno knjižnico ali nas osebno kontaktirajte.