Skip links

Video vsebina

"12 Nasvetov za vse, ki jih pestijo težave s hrbtenico! Pozorno poslušajte in nas kontaktirajte za osebni pregled in nasvete na info@mehanikhrbta.si"

"Spoštujte mehaniko gibanja vašega telesa. Ko vam zdravnik reče, da ne dvigujte več kot 5kg ga vprašajte kaj konkretno s tem misli, saj 5 Kg ni vedno 5 Kg. Človek je z dobro mehaniko gibanja sposoben premagati velika bremena, in s slabo mehaniko se je sposoben poškodovati že pri minimalnih bremenih."

"Tudi lahka bremena vas lahko poškodujejo! Zanimivost: ljudje se največkrat poškodujejo zaradi dolgo trajajočih položajev, četudi niso težki. Pri dolgotrajnih opravilih kot je sedenje morate biti sproščeni."

"Testiranje kateri položaj je vaš problematičen položaj. Povlecite še z rokami, takrat bodite sproščeni v trupu, s tem boste videli kako se odzivajo vaša pasivna tkiva kot so diski, ligamenti itd."

"Test s spustom na pete nam pokaže nestabilnosti v hrbtenici. Bodite sproščeni in začutite vibracije skozi hrbtenico. Nato dobro učvrstite trup. Je bolje?"

"Položaj na trebuhu s prilagajanjem ledvene krivine nekaterim zelo ustreza spet drugim ne. Odvisno od posameznika. Namen testiranje je ravno v tem, da razumete svojo specifično bolečino in znate prilagoditi življenje glede na to kdaj se vam pojavi."

"Test iztega in rotacije hrbtenico. Ali vam dvig noge odvzame bolečine? Več na info@mehanikhrbta.si"

"Prikaz kako položaj bremena vpliva na vašo utrujenost. Sedaj veste zakaj 5kg ni vedno 5kg."

"Test aktivacije hrbtnih mišic."

"Zbirka testiranj iz knjige Mehanik hrbta."

"Vam vsedanje in vstajanje s stola povzroča težave? Ta težava je pogosto veliko lažje rešljiva kot si mislite."

"Počep z oporo na stegnih je izjemno uporabna metoda za sklanjanje za vse s težavami s hrbtenico. Naučite se ga uporabljati."

"Vam prehodi med položaji povzročajo težave? Kaj pa obračanje v postelji? Kontaktirajte nas na info@mehanikhrbta.si"

"Vas pri zavezovanju čevljev zbode v hrbtu? Naučite se boljše metode. Zamenjava čevljev za čevlje brez vezalk tudi ni slaba izbira."

"Eleganten način pobiranja s tal."

"Vam kihanje in kašljanje povzročata težave? Naučite se boljše metode in kihanje ne bo več problem."

"McGillov modificiran upogib trupa je odličen način za stimulacijo trebušnih mišic na varen način."

"Druga McGillova vaja je stranska opora. Za pomoč in nasvete se obrnite na info@mehanikhrbta.si ali 040 155 556."

"Tretja McGillova vaja je opora na vseh 4. Prilagodite si nivo, in ne delajte vaj takrat ko vas boli ali ko ste utrujeni. Takrat zbijajte bolečino na minimum."

"Antirotacija trupa je nujna sposobnost, ki jo ima vsako telo. Problem je, ker je ne uporabimo ob trenutkih ko jo potrebujemo. Predvsem gre za obračanje v postelji, obračanje v avtomobilu itd. Ste izboljšali svoje sposobnosti antirotacije?"

"Iskanje vaše prijetne točke je nujen korak na poti do brez bolečin. Lahko, da ste tako razdraženi, da vas že vsak majhen odklon od te točke boli, zato jo upoštevajte in bodite natančni."

"Intervju s Stuart McGillom"